Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miasto i Gmina Wronki
Bip - Strona główna

Menu

Organy władzy publicznej

Akty prawne

Co i jak załatwić w urzędzie

Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

Inne informacje

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami

Formularze podatkowe

Petycje

Zgromadzenia publiczne

Wybory

Referendum

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Ochrona danych osobowych

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag

Ogłoszenia 2016 r.: OGŁOSZENIE - O naborze kandydatów na stanowisko ds. inwestycji

BURMISTRZ MIASTA I GMINY WRONKI

OGŁASZA  NABÓR  KANDYDATÓW   NA  STANOWISKO

ds.  inwestycji       

w Urzędzie Miasta i Gminy Wronki  ul. Ratuszowa 5 , 64-510 Wronki


1. WYMAGANIA:

A.  Wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:

Kandydatem na ww. stanowisko pracy może być osoba, która posiada:

1)      obywatelstwo polskie,

2)      pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta  z pełni praw publicznych,

3)      co najmniej średnie wykształcenie o kierunku, specjalności technicznej lub co najmniej średnie wykształcenie z min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku pracy;

      oraz:

4)      cieszy się nieposzlakowaną opinią,

5)      nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

B.  Wymagania dodatkowe:

1)      preferowane wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności budowlanej,

2)      znajomość obsługi programów komputerowych m.in. Microsoft Word i Excel,

3)      prawo jazdy kategorii B oraz dysponowanie samochodem.


2. ZAKRES  ZADAŃ  WYKONYWANYCH  NA  STANOWISKU:

  1. Organizacja i przeprowadzenie procesu inwestycyjnego w budownictwie w zakresie:

1)      planowania inwestycji, tj. ustalanie zakresu rzeczowego, szacowanie wstępnych kosztów realizacji inwestycji;

2)      przygotowania inwestycji do realizacji, tj. przygotowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i uzgodnień;

3)      realizacja inwestycji, tj.:

a)      współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych, przygotowanie niezbędnych opracowań dla potrzeb przeprowadzanych zamówień publicznych,

b)      przekazanie placu budowy,

c)      kontrola realizacji umów,

d)     koordynacja realizacji inwestycji,

e)      egzekwowanie od wykonawców zachowania terminów i wysokiej jakości robót budowlano-montażowych, usług i dostaw,

f)       sporządzanie projektów aneksów do zawartych umów w zakresie koordynowanych inwestycji i remontów,

g)      dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych,

h)      przekazywanie inwestycji do użytkowania,

i)        rozliczanie i weryfikacja faktur i rachunków;

j)        przygotowywanie dokumentów OT.

4)      dokonywanie przeglądów robót w okresie gwarancji i rękojmi.

  1. Dochodzenie kar umownych od uczestników procesu budowlanego.
  2. Bieżąca analiza ponoszonych kosztów i ich zgodności z założonym budżetem.
  3. Bieżąca obsługa korespondencji w zakresie prowadzonych spraw.
  4. Współpraca z organami nadzoru budowlanego i organami architektoniczno-budowlanymi działającemu na wszystkich szczeblach administracji publicznej oraz innymi podmiotami właściwymi w sprawach robót budowlanych.
  5. Sporządzanie sprawozdań z prowadzonych inwestycji.
  6. Przygotowywanie informacji miesięcznych z wykonania inwestycji.
  7. Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.  o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).

 

3.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:

Stanowisko pracy w Referacie Techniczno-Inwestycyjnym, bezpośrednio podlega Kierownikowi  Referatu. Praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy.

Atrakcyjne stanowisko dla osoby doświadczonej i ambitnej. Zakres obowiązków umożliwiający wykorzystanie wiedzy technicznej. Zarobki adekwatne do odpowiedzialnego zakresu obowiązków.

 

4. W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZĘDZIE MiG WRONKI WYNOSIŁ MNIEJ NIŻ 6%.


5. WYMAGANE  DOKUMENTY:

1)      Wypełniony kwestionariusz osobowy wg załączonego wzoru (druk można również pobrać w Referacie Organizacyjnym Urzędu M i G , biuro Nr 2).

2)      Kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje i umiejętności.

3)      List motywacyjny.

4)      Oświadczenia o:

a)      braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

b)      posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;

c)      korzystaniu z pełni praw publicznych.

 

Do dokumentów należy dołączyć zgodę na przetwarzanie danych osobowych tj. klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia    1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)". 

 

6. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

1)      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie w Sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Wronki ( biuro nr 6 ) ul. Ratuszowa 5;  64-510 Wronki lub listem poleconym na adres Urzędu w nieprzekraczalnym terminie do dnia    17 października  2016 r. do godz. 15.00

2)      Na kopercie proszę dopisać słowa "Nabór na stanowisko ds. inwestycji".

3)      Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

                                                                      
 Wronki, dnia  05 października 2016  r.                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                                                                         Burmistrz MiG Wronki

                                                                                                                                                                                                            Mirosław Wieczór

Dokumenty do pobrania:
Oswiadczenie o nieskazaniu.
(wprowadził: Artur Zalewski 2018-09-12 00:00:00)
rozmiar pliku: 26.5Kb
Kwestionariusz.
(wprowadził: Artur Zalewski 2018-09-12 00:00:00)
rozmiar pliku: 49.5Kb
Nabor na stanowisko ds. inwestycji.
(wprowadził: Artur Zalewski 2018-09-12 00:00:00)
rozmiar pliku: 665.3Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi

Plan zamówień publicznych

Zamówienia publiczne do 30.000 euro »

Zamówienia publiczne

Archiwum - Zamówienia publiczne

Gospodarowanie nieruchomościami

Ogłoszenia

Praca »

Obwieszczenia i zawiadomienia Burmistrza

Budżet Gminy

Sprawozdania finansowe

Inne sprawozdania

Sesje Rady Miasta i Gminy Wronki »

Otwarcia przetargów - transmisja online »

Deklaracja dostępności