Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miasto i Gmina Wronki
Bip - Strona główna

Menu

Organy władzy publicznej

Akty prawne

Co i jak załatwić w urzędzie

Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

Inne informacje

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami

Formularze podatkowe

Petycje

Zgromadzenia publiczne

Wybory

Referendum

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Ochrona danych osobowych

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » 5_Bieżący remont budynku Ratusza we Wronkach_ZP.271.8.2019 » Wyjaśnienie nr 1 i zmiana do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
A A A

5_Bieżący remont budynku Ratusza we Wronkach_ZP.271.8.2019: Wyjaśnienie nr 1 i zmiana do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

                       Wronki, dnia 15 lutego 2019 r.

ZP.271.8.2019

      

Wyjaśnienie nr 1 i zmiana do treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Bieżący remont budynku Ratusza we Wronkach ”dla Części 1 – „Wyposażenie budynku Ratusza w system oddymiania”.

 

Zgodnie z art. 38 ust. 1, 2, 4 i 4a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. ) informuję, że w dniu 12.02.2019 r.  wpłynęły do Zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które brzmią następująco:

 

Pytanie nr 1:

Brak w kosztorysie pozycji montaż akumulatorów zasilania awaryjnego do centrali oddymiania (centrale są w ofercie bez akumulatorów).

 

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający informuje , że akumulatory są częścią systemu centrali – należy wycenić.

 

Pytanie nr 2:

W kosztorysie występują przyciski oddymiania oraz czujki dymu dedykowane, natomiast na obiekcie istnieje system SSP Polon 4100 wraz z przyciskami i czujkami. Zgodnie z przepisami jeżeli istnieje nadrzędny system SSP to można podłączyć do niego system oddymiania i wykorzystać jego przyciski i czujki do uruchamiania oddymiania, konieczne byłoby zamontować dodatkowe elementy kontrolno sterujące w ilości szt.2. Czy można pominąć  pozycje 1.2 ; 1.3 ; 1.5 i wprowadzić pozycję montaż elem. Kontrolno sterującego.  

 

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający informuje,  że dopuszcza się rozwiązania zamienne wykonane zgodnie z przepisami.

 

 

Pytanie nr 3:

Brak również pozycji montaż puszek połączeniowych atestowanych do podłączenia siłowników okien oddymiania i wentylatora. Czy można wprowadzić ta pozycję

 

 

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający informuję, że należy wycenić powyższe puszki.

 

 

Pytanie nr 4:

W kosztorysie występuje pozycja montaż przewodów na drabinkach i w korytach. Proponujemy ze względu na estetykę montaż całego okablowania pod tynk. Czy można zmienić pozycje na montaż przewodów na uchwytach atestowanych pod tynk'

 

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Zamawiający informuje, że akceptuję zamianę pozycji.

 

 

Pytanie nr 5:

Także brak pozycji wykonanie dokumentacji powykonawczej. Czy można wprowadzić tę pozycję.

 

 

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Zamawiający informuje, że dokumentacja powykonawcza wynika z przepisów prawa budowlanego i jest w zakresie wykonania przez wykonawcę robót .

 

 

Zamawiający informuje również, że przedłużony został termin składania i otwarcia ofert:

  • było:           do dnia 19.02.2019 r. do godz 12:00
  • jest:           do dnia 22.02.2019 r. do godz 12:00

 

Przedmiar robót z załączonymi wyżej zmianami zostanie dołączony w najbliższych dniach.

 

 

Zamawiający informuje, że powyższe wyjaśnienia oraz zmiany stają się integralną częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian.

 

W związku z tym, że zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.02.2019r. pod numerem 540030421-N-2019 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, które stanowi załącznik do niniejszego pisma.

 

 

 

Dokumenty do pobrania:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu BZP.
(wprowadził: Michalina Grzebyta 2019-02-15 14:25:31)
rozmiar pliku: 93.7Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi

Plan zamówień publicznych

Zamówienia publiczne do 30.000 euro »

Zamówienia publiczne

Archiwum - Zamówienia publiczne

Gospodarowanie nieruchomościami

Ogłoszenia

Praca »

Obwieszczenia i zawiadomienia Burmistrza

Budżet Gminy

Sprawozdania finansowe

Inne sprawozdania

Sesje Rady Miasta i Gminy Wronki »

Otwarcia przetargów - transmisja online »

Deklaracja dostępności