Wronki, dnia 28 marca 2019 r.
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wronki informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej” w zakresie części III „Przebudowa drogi gminnej w m. Jasionna” zostało unieważnione.
W przedmiotowym postępowaniu złożonych zostało 8 ofert:
Nr oferty |
Firma, adres wykonawcy |
Cena oferty |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
2 |
DROMOS Sp. z o. o. Sp. k. Huta Szklana 80 64-761 Krzyż Wielkopolski |
254.526,16 |
60 |
4 |
KOMA Mariusz Kowalski ul. Kanałowa 48A 62-060 Stęszew |
280.083,30 |
60 |
6 |
BIMEX Sp z o. o. Sp. k. ul. Fabryczna 7 64-610 Rogoźno |
284.174,28 |
60 |
7 |
RENOMEX Sp. z o. o. Sp. k. z siedzibą w Dusznikach ul. Młynkowska 1C 64-550 Duszniki |
215.451,72 |
60 |
8 |
HERZOG BAUFIRMA STANISZEWSKA JADWIGA SĄTOPY ul. Polna 7 64-300 Nowy Tomyśl |
285.330,53 |
60 |
10 |
P.H.U. „SEBA” Sebastian Hryncewicz ul. Gajowa 1 64-700 Czarnków |
248.979,06 |
60 |
12 |
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO BUDOWLANYCH Maciej Szudra ul. Krótka 1 64-420 Kwilcz |
233.197,72 |
60 |
13 |
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Czarnkowie z/s w Śmieszkowie ul. Wodna 5B 64-700 Czarnków |
283.714,67 |
60 |
Przedmiotowy przetarg nieograniczony został unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych - z uwagi na fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dniu 11 lutego 2019 r. Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej”.
W przedmiotowym postępowaniu dla części III „Przebudowa drogi gminnej w m. Jasionna” złożonych zostało osiem ofert. W toku badania ofert Zamawiający stwierdził błąd w dokumentacji dołączonej do SIWZ. Wśród dokumentów załączonych do SIWZ dot. części III stwierdzono, że załączono błędny przedmiar robót - Załącznik nr 8c do SIWZ_ Część III_ Przedmiar, służący Wykonawcom za podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przyjął kosztorysowe wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia.
Z uwagi na fakt, iż Zamawiający jest po otwarciu ofert , nie ma możliwości dokonania modyfikacji SIWZ by gwarantowała ona równy dostęp i konkurencyjność ofert.
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając na względzie sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia w sposób uniemożliwiający porównanie ofert z zachowaniem zasad określonych przepisami ustawy konieczne jest podjęcie czynności polegającej na unieważnieniu postępowania.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z uwagi na fakt, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego staje się zasadne.