Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miasto i Gmina Wronki
Bip - Strona główna

Menu

Organy władzy publicznej

Akty prawne

Co i jak załatwić w urzędzie

Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

Inne informacje

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami

Formularze podatkowe

Petycje

Zgromadzenia publiczne

Wybory

Referendum

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Ochrona danych osobowych

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » 14_Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania..ZP.271.17.2019 » Zmiana nr 1 do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
A A A

14_Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania..ZP.271.17.2019: Zmiana nr 1 do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

                       Wronki, dnia 8 maja 2019 r.

ZP.271.17.2019

 

      

Zmiana nr 1 do treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania pn. „Budowa drogi łączącej drogę powiatową nr 1895P z planowaną obwodnicą Wronek” w formule zaprojektuj i wybuduj”.

 

 

Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) Zamawiający informuję, że zmianie uległy zapisy projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Poprawiony projekt umowy z naniesionymi zmianami stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej zmiany.

 

Zmiany dotyczą:

1)    § 8 ust. 3

było:

„Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie. Odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie 14 dni od daty zaistnienia przesłanek dotyczących odstąpienia”.

winno być:

„Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie. Odstąpienie od umowy możliwe jest w terminie 21 dni od daty zaistnienia przesłanek dotyczących odstąpienia”.

 

 

2)    § 9 ust. 2 „Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po jego stronie (z wyjątkiem sytuacji określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych) w wysokości 20% wynagrodzenia umownego brutto określonego w § 3 ust. 1 lit. c” zostaje usunięty.

 

 

Zamawiający informuje, że powyższe zmiany stają się integralną częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian.

 

Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 7 do SIWZ projekt umowy poprawiony.
(wprowadził: Michalina Grzebyta 2019-05-08 15:18:28)
rozmiar pliku: 190Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi

Plan zamówień publicznych

Zamówienia publiczne do 30.000 euro »

Zamówienia publiczne

Archiwum - Zamówienia publiczne

Gospodarowanie nieruchomościami

Ogłoszenia

Praca »

Obwieszczenia i zawiadomienia Burmistrza

Budżet Gminy

Sprawozdania finansowe

Inne sprawozdania

Sesje Rady Miasta i Gminy Wronki »

Otwarcia przetargów - transmisja online »

Deklaracja dostępności