Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miasto i Gmina Wronki
Bip - Strona główna

Menu

Organy władzy publicznej

Akty prawne

Co i jak załatwić w urzędzie

Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

Inne informacje

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami

Formularze podatkowe

Petycje

Zgromadzenia publiczne

Wybory

Referendum

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Ochrona danych osobowych

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » 14_Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania..ZP.271.17.2019 » Wyjaśnienie nr 2 i zmiana nr 3 do treści SIWZ
A A A

14_Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania..ZP.271.17.2019: Wyjaśnienie nr 2 i zmiana nr 3 do treści SIWZ

Wronki, dnia 21 maja 2019 r.

ZP.271.17.2019

Wyjaśnienie nr 2 i zmiana nr 3 do treści

specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. „Budowa drogi łączącej ul. Mickiewicza z obwodnicą w ramach zadania pn. „Budowa drogi łączącej drogę powiatową nr 1895P z planowaną obwodnicą Wronek” w formule zaprojektuj i wybuduj”.

 

Zgodnie z art. 38 ust. 1, 2, 4, 4a pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. ) informuję, że w dniu 17.05.2019 r.  wpłynęły do Zamawiającego zapytania dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które brzmią następująco:

 

Pytanie nr 1:

Prosimy o zmianę zapisów SIWZ odnośnie warunku dotyczącego zdolności technicznej Wykonawcy, który bardzo szczegółowo określa przedmiot zadania w formule "projektuj i buduj"

Prosimy o pozostawienie zapisów odnośnie:

(budowa, przebudowa, remont, modernizacja) nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, placów postojowych/parkingowych, chodników polegające na ułożeniu nawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 1000 mb w systemie "zaprojektuj i wybuduj" 

Natomiast dopuszczenie  doświadczenia Wykonawcy z zakresu drogi, placu, ciągów pieszo- rowerowych  itd.  z  

kostki min 1200 m2  powierzchni także w formule "buduj" jako drugiego z warunków postępowania.

Przetargi w formule "projektuj i wybuduj " nie występowały na tyle często , aby Wykonawcy mogli wykazać się

referencjami w tak zawężonym i szczegółowym zakresie.

Nadrzędnym celem przedmiotowego zadania jest wybudowanie drogi o nawierzchni asfaltowej na długości 

większej niż 1000 mb  w formule "projektuj i wybuduj" i dlatego wg nas wykazanie się przez Wykonawcę tego 

typu doświadczeniem  będzie wystarczające.

 

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dotyczącą warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy.

W związku z powyższym Zamawiający w rozdziale 5 pkt 5.3 SIWZ zmienia zapisy, które określono poniżej:

  • było:

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie (w formule „zaprojektuj i wybuduj”):

 

a)    (budowa, przebudowa, remont, modernizacja) nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, placów postojowych/parkingowych, chodników z kostki betonowej, kostki brukowej lub kostki granitowej, płyt ażurowych o powierzchni min. 1200 m²,

b)    (budowa, przebudowa, remont, modernizacja) nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, placów postojowych/parkingowych, chodników polegające na ułożeniu nawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 1000 mb. 

 

Wykonawca w celu spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest wykazać iż wykonał minimum jedno zamówienie dla każdego z punktów a, b osobno. Zamawiający dopuszcza również wskazanie wykonania dwóch zamówień w jednym zadaniu.

 

  • winno być:

Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:

 

  • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie (w formule „zaprojektuj i wybuduj”): (budowa, przebudowa, remont, modernizacja) nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, placów postojowych/parkingowych, chodników polegające na ułożeniu nawierzchni asfaltowych warstwy ścieralnej o powierzchni min. 1000 mb. 

 

  • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedno zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie: (budowa, przebudowa, remont, modernizacja) nawierzchni dróg, ulic, ciągów pieszo-rowerowych, placów postojowych/parkingowych, chodników z kostki betonowej, kostki brukowej lub kostki granitowej, płyt ażurowych o powierzchni min. 1200 m².

 

Wykonawca w celu spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zobowiązany jest wykazać iż wykonał minimum jedno zamówienie dla każdego z punktów osobno.

 

Pytanie nr 2:

W związku z zamiarem przystąpienia do w/w zadania  zwraca się z prośbą o odpowiedź na poniższe: Pomimo usilnych starań nie udało się otworzyć pliku stanowiącego załącznik nr 11a-h (Projekt koncepcyjny).

Prosimy o ponowne zamieszczenie niniejszego pliku, który jest niezbędny przy prawidłowej wycenie zadania.

 

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający ponownie zamieszcza projekt koncepcyjny będący załącznikiem nr 11a-h do SIWZ. Projekt załączono w 3 plikach, które stanowią załączniki do niniejszego pisma. W celu prawidłowego odczytania plików, należy po pobraniu uruchomić plik pod nazwą „Projekt koncepcyjny.zip 001”.

 

Ponadto Zamawiający dokonał zmian w projekcie umowy, w związku z powyższym, poprawiony projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego pisma.

 

Zamawiający informuje, że termin składania ofert zostaje przedłużony do dnia 06.06.2019 r.
do godz: 12:00

 

Powyższe wyjaśnienia oraz zmiany stają się integralną częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostają bez zmian.

 

W związku z tym, że zmiana treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.05.2019 r. pod numerem 540099060-N-2019 głoszenie o zmianie ogłoszenia. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia stanowi załącznik do niniejszego pisma.

 

 

 

 

 

 

Załączniki:

1)    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia BZP 540099060-N-2019 z dnia 21-05-2019 r.

2)    Projekt umowy_poprawiony,

3)    Projekt koncepcyjny_001

4)    Projekt koncepcyjny_002

5)    Projekt koncepcyjny_003

Dokumenty do pobrania:
Projekt koncepcyjny_002
(wprowadził: Administrator 2019-05-21 19:06:08)
rozmiar pliku: 100Mb
Projekt koncepcyjny_001
(wprowadził: Administrator 2019-05-21 15:35:49)
rozmiar pliku: 100Mb
Projekt koncepcyjny_003
(wprowadził: Administrator 2019-05-21 15:04:42)
rozmiar pliku: 3.7Mb
Załącznik nr 7 do SIWZ projekt umowy poprawiony.
(wprowadził: Michalina Grzebyta 2019-05-21 12:20:48)
rozmiar pliku: 194Kb
Ogłoszenie BZP 540099060-N-2019 z dnia 21-05-2019 r..
(wprowadził: Michalina Grzebyta 2019-05-21 12:20:48)
rozmiar pliku: 98.6Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi

Plan zamówień publicznych

Zamówienia publiczne do 30.000 euro »

Zamówienia publiczne

Archiwum - Zamówienia publiczne

Gospodarowanie nieruchomościami

Ogłoszenia

Praca »

Obwieszczenia i zawiadomienia Burmistrza

Budżet Gminy

Sprawozdania finansowe

Inne sprawozdania

Sesje Rady Miasta i Gminy Wronki »

Otwarcia przetargów - transmisja online »

Deklaracja dostępności