Ogłoszenie w BZP nr 550234544-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY
Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy,
Krajowy numer identyfikacyjny 52696600000000, ul. ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj.
wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 545 300, e-mail przetargi@wronki.pl, faks 672 545 328.
Adres strony internetowej (url): www.wronki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
31.10.2019
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Wronki.
Numer referencyjny NIiPP.271.19.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu
technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia w okresie jednego roku obejmuje:
a) Koszenie trawników, w tym: usuwanie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z chodników i jezdni - prace porządkowe należy wykonywać niezwłocznie, tj. w tym samym dniu po skoszeniu trawnika oraz należy zabezpieczyć młode drzewka przed uszkodzeniami podczas koszenia.
b) Wygrabianie trawników: usuwanie skoszonej trawy i liści z trawników.
c) Bieżące uzupełnianie ubytków na trawnikach – siew trawy.
d) Koszenie trawników, przy czym maksymalna wysokość trawy na trawniku nie może przekroczyć 15 cm.
Zabiegi pielęgnacyjne obejmują w szczególności:
a) cięcie sanitarne i pielęgnacyjne,
b) usuwanie odrostów,
c) odchwaszczanie (wysokość chwastów nie może przekroczyć 15 cm),
d) nawożenie,
e) podlewanie,
f) uzupełnianie bieżące skwerów z krzewami korą sosnową w miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego, łącznie w ilości 70 m3,
g) usuwanie i uzupełnienie uschniętych krzewów i drzew, których obwód na wysokości 5 cm na ziemią nie przekracza 50 cm,
h) niezwłoczne uporządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach, jednak nie później niż w ciągu 1 dnia roboczego.
a) zakup i nasadzenie kwiatów sezonowych (np. bratki, turki, pelargonie, gazanie, starzec, begonie, itp.) w ilości do 13.000 sztuk w odmianach i miejscach uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
b) zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów wieloletnich, np. liliowce w ilości ok. 2.000 sztuk (Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego zgłoszenia ilości oraz lokalizacji posadzonych roślin pracownikowi Urzędu)
c) przygotowanie gruntu pod nasadzenia,
d) pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, spulchnianie, pielenie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie, przygotowanie gruntu na okres zimowy,
a) wypełnienie kwietników podłożem,
b) obsadzenie kwietników kwiatami jednorocznymi w odmianach (np. pelargonie,
surfinie, bratki, turki) uzgodnionych z pracownikiem Zamawiającego,
c) pielęgnacja: podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, pielenie, przycinanie
i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i liści, dosadzanie sadzonek, które mogą zostać uszkodzone przez warunki atmosferyczne, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski, odchwaszczanie,
d) montaż kwietników w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
e) demontaż kwietników, wyczyszczenie i dostarczenie do przechowania
w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub ich wypełnienie gałązkami iglaków (gałązki iglaków dostarcza Wykonawca).
Przedstawianie cotygodniowych raportów o zrealizowanych pracach poprzez przesłanie ich drogą elektroniczną na adres e-mail:r.szymanski@wronki.plOkres realizacji zamówienia od dnia 15.11.2019r. do dnia 15.11.2020 r.
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV:
77310000-6,
77312000-0,
77312100-1,
77313000-7,
77314100-5,
77315000-1,
77340000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT: 622.217,94
Waluta: PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie
zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego (jednostkę sektora finansów publicznych), osobie prawnej, spełniającej następujące warunki: zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. W przedmiotowym zamówieniu wszystkie ww. warunki zostały spełnione ponieważ: 1)Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach (Wykonawca) jest osobą prawną, nad którą Gmina Wronki (Zamawiający) sprawuje kontrolę, ponieważ jest jego jedynym udziałowcem (100% udziału), 2)ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej, tj. Przedsiębiorstwa Komunalnego we Wronkach dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego (Gminę Wronki) sprawującego kontrolę, 3)w kontrolowanej osobie prawnej, tj. Przedsiębiorstwie Komunalnym we Wronkach nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., sekretariat@pk-wronki.pl, ul. Ratuszowa 3, 64-510, Wronki, kraj/woj. wielkopolskie
Dokumenty do pobrania: | |
Ogłoszenie_BZP_31.10.2019 (wprowadził: Izabela Morawiec 2019-10-31 13:23:39) rozmiar pliku: 375.4Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |