Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miasto i Gmina Wronki
Bip - Strona główna

Menu

Organy władzy publicznej

Akty prawne

Co i jak załatwić w urzędzie

Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

Inne informacje

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami

Formularze podatkowe

Petycje

Zgromadzenia publiczne

Wybory

Referendum

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Ochrona danych osobowych

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » 8_Remont nawierzchni asfaltowych_NIiPP.271.14.2020 » Informacje z dokonanej czynności otwarcia ofert
A A A

8_Remont nawierzchni asfaltowych_NIiPP.271.14.2020: Informacje z dokonanej czynności otwarcia ofert

Wronki, dnia 19 marca 2020 r.

NIiPP.271.14.2020

 

Informacje z dokonanej czynności otwarcia ofert

 

 

dotyczy przetargu nieograniczonego na „Remont nawierzchni asfaltowych oraz odwodnienia dróg gminnych”.

 

 

Zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje z otwarcia ofert
w przedmiotowym postępowaniu, tj.:

 

  1. Otwarcie ofert odbyło się dnia 19.03.2020 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego.

 

  1.  Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 340.000,00 zł brutto, z czego:

Część

Nazwa

Kwota w budżecie

1

Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Łąkowej w m. Wronki

100.000,00

2

Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Jabłoniowej w m. Wronki

100.000,00

3

Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Czereśniowej w m. Wronki

100.000,00

4

Remont odwodnienia drogi gminnej

40.000,00

 

 

  1. Firmy, adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie:

 

1)               Na Część I zamówienia pn. „Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Łąkowej w m. Wronki”:

Nr oferty

Firma, adres wykonawcy

Cena oferty

w zł brutto

Okres gwarancji

(w miesiącach)

Termin wykonania

Warunki płatności

1

Zakład Drogowy Antczak
Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 13

62-090 Mrowino

206.183,30

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2

COLAS Polska sp. z o.o.

ul. Nowa 49

62-070 Palędzie

189.882,46

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3

INFRAKOM Kościan

Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Nowowiejskiego 4

64-000 Kościan

214.973,07

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

 

2)       Na Część II zamówienia pn. „Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Jabłoniowej w m. Wronki”:

 

Nr oferty

Firma, adres wykonawcy

Cena oferty

w zł brutto

Okres gwarancji

(w miesiącach)

Termin wykonania

Warunki płatności

1

Zakład Drogowy Antczak Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 13

62-090 Mrowino

168.774,11

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2

COLAS Polska sp. z o.o.

ul. Nowa 49

62-070 Palędzie

165.301,82

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3

INFRAKOM Kościan

Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Nowowiejskiego 4

64-000 Kościan

181.933,54

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

 

3)       Na Część III zamówienia pn. „Remont nawierzchni asfaltowej na ul. Czereśniowej w m. Wronki”:

Nr oferty

Firma, adres wykonawcy

Cena oferty

w zł brutto

Okres gwarancji

(w miesiącach)

Termin wykonania

Warunki płatności

1

Zakład Drogowy Antczak Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 13

62-090 Mrowino

201.174,43

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

2

COLAS Polska sp. z o.o.

ul. Nowa 49

62-070 Palędzie

182.822,30

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3

INFRAKOM Kościan

Sp. z o.o. Sp. k.

ul. Nowowiejskiego 4

64-000 Kościan

184.494,47

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

 

4)       Na Część IV zamówienia pn. „Remont odwodnienia drogi gminnej”:

Nr oferty

Firma, adres wykonawcy

Cena oferty

w zł brutto

Okres gwarancji

(w miesiącach)

Termin wykonania

Warunki płatności

1

Zakład Drogowy Antczak Sp. z o.o.

ul. Przemysłowa 13

62-090 Mrowino

66.571,29

60

do dnia 30.06.2020 r.

Faktura płatna będzie przelewem w terminie do 14 dni, licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo

i terminowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

 

Ponadto, Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy przekazują Zamawiającemu w formie pisemnej wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ (Oświadczenie
o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej powyższych informacji.               

Dokumenty do pobrania:
Zalacznik nr 4 oswiadczenie w sprawie grupy kapita.
(wprowadził: Izabela Morawiec 2020-03-19 14:07:00)
rozmiar pliku: 47.5Kb
NIiPP.271.14.2020 Informacja z otwarcia.
(wprowadził: Izabela Morawiec 2020-03-19 14:07:00)
rozmiar pliku: 617.7Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi

Plan zamówień publicznych

Zamówienia publiczne do 30.000 euro »

Zamówienia publiczne

Archiwum - Zamówienia publiczne

Gospodarowanie nieruchomościami

Ogłoszenia

Praca »

Obwieszczenia i zawiadomienia Burmistrza

Budżet Gminy

Sprawozdania finansowe

Inne sprawozdania

Sesje Rady Miasta i Gminy Wronki »

Otwarcia przetargów - transmisja online »

Deklaracja dostępności