Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. X
Miasto i Gmina Wronki
Bip - Strona główna

Menu

Organy władzy publicznej

Akty prawne

Co i jak załatwić w urzędzie

Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

Inne informacje

Ochrona środowiska

Gospodarowanie odpadami

Formularze podatkowe

Petycje

Zgromadzenia publiczne

Wybory

Referendum

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Ochrona danych osobowych

Powszechny Spis Rolny 2020

walidacja css walidacja html walidacja wcag
Strona główna » 3_Wykonanie dokumentacji na budowę zespołu szkolnego w Nowej Wsi_NIiPP.271.6.2020 » Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
A A A

3_Wykonanie dokumentacji na budowę zespołu szkolnego w Nowej Wsi_NIiPP.271.6.2020: Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Wronki, dnia 24 marca 2020 r.

NIiPP.271.6.2020

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wronki informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na budowę zespołu szkolnego w Nowej Wsi w ramach zadania pn. „Rozbudowa szkoły podstawowej” zostało unieważnione.

 

U z a s a d n i e n i e

Przedmiotowy przetarg nieograniczony został unieważniony na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

W trakcie postępowania Zamawiający zmianie musiała ulec koncepcja budowy zespołu szkolnego. Powodem tego było równoległe prowadzenie zamówienia publicznego na budowę budynku w systemie kontenerowym, który miał zabezpieczyć prowadzenie jednostki szkolnej w sposób nieprzerwany do czasu rozbudowy szkoły w oparciu o przedmiotową dokumentację.

Pierwotnie Zamawiający zamierzał wybudować budynek szkolny w systemie kontenerowym (modułowym), który pozwoliłby na wylokowanie ze starych budynków uczniów i przeniesienie ich do tego tymczasowego budynku. W międzyczasie miał być wykonany ww. projekt z datą przekazania dokumentacji do 22 maja 2020 r. Na jego podstawie miał być ogłoszony przetarg na budowę zespołu szkolnego z terminem realizacji do 20 sierpnia 2021 r. i następnie dojść miało do przeniesienia uczniów z kontenera do nowego zespołu budynków.  Budynek modułowy po wylokowaniu uczniów miał być odsprzedany lub wykorzystany na inny cel. Jednakże w trakcie postępowania (w trakcie negocjacji z potencjalnymi Wykonawcami i  po otwarciu ofert) zmianie ulec musiało pierwotne zamierzenie Zamawiającego, o czym będzie mowa poniżej. W świetle tej zmiany zawarcie umowy na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zespołu szkolnego w ramach zadania pn. „Rozbudowa szkoły podstawowej” nie leżałoby w interesie publicznym - byłoby sprzeczne z zasadami celowego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych i optymalnego doboru środków służących osiągnięciu zamierzonych celów, które określone są w art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 ze zm.). Zamawiający przyjął koncepcję pozostawienia budynku kontenerowego, jako docelowego obiektu szkolnego i jego dalszej rozbudowy
w oparciu o konstrukcję stalową. Ten sposób rozbudowy pozwoli na szybszą dalszą rozbudowę, dostosowując ją do aktualnych potrzeb. Dodatkowym atutem tego rozwiązania jest fakt pozostawienia wykonanego budynku w systemie kontenerowym (modułowym) i nie ponoszenie dodatkowych kosztów, ponieważ obiekt stanowić będzie jeden z elementów nowego budynku szkolnego. W takiej sytuacji dokumentacja, której dotyczy przedmiotowe postępowanie nie zostałaby przez Zamawiającego w żaden sposób wykorzystana, co w świetle w/w zasad odnoszących się do gospodarowania mieniem publicznym aktualizuje przesłankę z art. 93 ust. 1 pkt. 6 ww. ustawy prawo zamówień publicznych, w oparciu o którą niniejsze postępowanie zostaje unieważnione.

 

 

Dokumenty do pobrania:
NIiPP.271.6.2020 Zawiadomienie.
(wprowadził: Izabela Morawiec 2020-03-24 15:12:09)
rozmiar pliku: 715.6Kb

drukuj pobierz pdf    

pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office

wstecz

Przetargi

Plan zamówień publicznych

Zamówienia publiczne do 30.000 euro »

Zamówienia publiczne

Archiwum - Zamówienia publiczne

Gospodarowanie nieruchomościami

Ogłoszenia

Praca »

Obwieszczenia i zawiadomienia Burmistrza

Budżet Gminy

Sprawozdania finansowe

Inne sprawozdania

Sesje Rady Miasta i Gminy Wronki »

Otwarcia przetargów - transmisja online »

Deklaracja dostępności