Wronki, dnia 15 lipca 2020 r.
NIiPP.271.2.26.2020
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszych ofert na część I, II i III
Gmina Wronki informuje, że postępowanie przeprowadzone na podstawie §6 Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro (Zarządzenie Nr 11/2018 Burmistrza Miasta i Gminy Wronki z dnia 1 marca 2018 r.) na „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych” w zakresie części I, II i III zostało rozstrzygnięte.
1) Na część I zamówienia – „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku - Mokrz 2” złożone zostały cztery oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena w zł brutto |
Uwagi |
1 |
Tomasz Kusznierów Architektura ul. Chociszewskiego 26a/3 60-258 Poznań |
10.947,00 |
- |
2 |
Pracownia Projektowa Marian Podsiodło ul. Gen. L. Okulickiego 10-14/12 78-600 Wałcz |
12.238,50 |
- |
3 |
Pracownia Architektoniczna Vowie Studio Plus Al. Jana Pawła II 20 64-500 Szamotuły |
18.757,50 |
- |
4 |
Primtech Szymon Kita Sienkiewicza 4/6 42-600 Tarnowskie Góry |
Oferta pozostawiona bez rozpoznania |
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę: Tomasz Kusznierów Architektura,
ul. Chociszewskiego 26a/3, 60-258 Poznań za wynagrodzenie w wysokości 10.947,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset czterdzieści siedem złotych 00/100).
Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, która jest zgodna z Ogłoszeniem o zamówieniu. Wszystkie wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały przez Wykonawcę spełnione. Cena oferty nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 16.000,00 zł.
2) Na część II zamówienia – „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont lokalu mieszkalnego, Wronki, ul. Poznańska 61A/1”złożone zostały cztery oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena w zł brutto |
Uwagi |
1 |
Tomasz Kusznierów Architektura ul. Chociszewskiego 26a/3 60-258 Poznań |
11.193,00 |
- |
2 |
Pracownia Projektowa Marian Podsiodło ul. Gen. L. Okulickiego 10-14/12 78-600 Wałcz |
6.027,00 |
- |
3 |
Pracownia Architektoniczna Vowie Studio Plus Al. Jana Pawła II 20 64-500 Szamotuły |
9.225,00 |
- |
4 |
Primtech Szymon Kita Sienkiewicza 4/6 42-600 Tarnowskie Góry |
Oferta pozostawiona bez rozpoznania |
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Pracownia Projektowa Marian Podsiodło, ul. Gen. L. Okulickiego 10-14/12, 78-600 Wałcz za wynagrodzenie w wysokości 6.027,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy dwadzieścia siedem złotych 00/100).
Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, która jest zgodna z Ogłoszeniem o zamówieniu. Wszystkie wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały przez Wykonawcę spełnione. Cena oferty nie przekracza kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. 8.000,00 zł.
3) Na część III zamówienia – „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pomieszczenia Obrony Cywilnej, Wronki, Plac Wolności 10” złożone zostały cztery oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy |
Cena w zł brutto |
Uwagi |
1 |
Tomasz Kusznierów Architektura ul. Chociszewskiego 26a/3 60-258 Poznań |
9.840,00 |
- |
2 |
Pracownia Projektowa Marian Podsiodło ul. Gen. L. Okulickiego 10-14/12 78-600 Wałcz |
6.765,00 |
- |
3 |
Pracownia Architektoniczna Vowie Studio Plus Al. Jana Pawła II 20 64-500 Szamotuły |
10.086,00 |
- |
4 |
Primtech Szymon Kita Sienkiewicza 4/6 42-600 Tarnowskie Góry |
Oferta pozostawiona bez rozpoznania |
Wybrana została oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę: Pracownia Projektowa Marian Podsiodło, ul. Gen. L. Okulickiego 10-14/12, 78-600 Wałcz za wynagrodzenie w wysokości 6.765,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy siedemset sześćdziesiąt pięć złotych 00/100).
Wykonawca złożył najkorzystniejszą ofertę, która jest zgodna z Ogłoszeniem o zamówieniu. Wszystkie wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały przez Wykonawcę spełnione. Kwota zaoferowana przez Wykonawcę przekraczała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (3.500,00 zł.), w związku z tym, Zamawiający, zwiększył kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do kwoty 6.765 zł brutto w ramach wolnych środków.
Dokumenty do pobrania: | |
Zawiadomienie o wyborze ofert. (wprowadził: Ewelina Szubert 2020-07-15 15:57:23) rozmiar pliku: 940.9Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |